I mina ögon ser man hösten

Upplagd av Linda
Idag har jag varit ledig från skolan. Jag har beställt en massa delar så att jag kan göra smycken! Det kanske blir en och annan julklapp av det hela men det kan jag ju inte avslöja om någon råkar se det! Annars har jag mest tagit det lugnt och laddat lite inför skolan.
Imorgon blir det kort dag i skolan och på eftermiddagen ska jag träffa Jessica. Hon bor numera långt upp i landet och det var flera månader sedan jag träffades henne senast! Det ska blir så mysigt att få träffas igen.
På fredag har jag en lång dag i skolan med en presentation av ett projekt vi har gjort. Sen är det helg och än så länge har jag inget planerat. Kanske blir det en liten runda i stan eller på Emporia!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt