En solig våffeldag

Upplagd av Linda
Sommartiden börjar med en härligt solig och varm dag! Det är dessutom våffeldagen idag, om ni inte redan visste det. Här hemma har vi suttit i vårt varma och ljusa uterum och ätit jättegoda våfflor. Jag hade velat ta lite bilder för att visa er hur goda våfflorna var, men eftersom min kamera bestämde sig för att sluta fungera igår så gick det inte. Den är i och för sig inte helt död, men jag kan inte fotografera med den längre. Något är väldigt fel i det lilla kamerahuset. Jag hoppas verkligen att det går att fixa, annars blir jag superledsen. Jag har ju inte råd att köpa en helt ny kamera :(
Så jag tänkte be alla som läser detta att hålla tummarna för min lilla kamera, och hoppas att den blir bra igen.

Bilden nedan är från i onsdags när jag kröp omkring i en buske och fotade små, små blommor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt