Körsbärsrosa och molnvitt

Upplagd av Linda
Förra veckan när Fredrik och jag gick en liten runda i stan gick vi förbi ett körsbärsträd som står vid en busshållplats.
Då var det bara knoppar på grenarna och inga utslagna blommor! Jag knäppte en bild på några grenar mest för att jag var så glad att man kunde skymta lite rosa!
 Idag gick vi förbi samma träd och gissa vad! Hälften av alla knoppar hade slagit ut! Gissa om jag blev lycklig! Tyvärr hade jag ju inte min egen kamera med mig, men snäll som Fredrik är så lånade han ut sin kamera till mig! Så här kan ni se hur körbärsträdet såg ut idag!
Som ni ser var vädret väldigt härligt idag! Sol och nästan 15 grader varmt! Jag cyklade till stan för att möta Fredrik när jag slutade för dagen. Vi tittade på några kameror som jag är sugen på att köpa sendan gick vi en runda i stan och åt lunch.

När vi kom hem ringde jag till försäkringsbolaget och de var väldigt snälla och bestämde sig för att ge mig en liten slant för att kameran gått sönder! Det tackar jag väldigt mycket för! Nu är jag ytterligare ett par tusenlappar närmare en ny kamera!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt