Mina fotografiska minnen - del 4

Upplagd av Linda
Året 2010. Vart ska jag börja? Det hände så mycket. Mycket bra och fint och lite sorgligt.
Det började med nyår, som alla andra år. Jag började dessutom en jätte-foto-utmaning. Nämligen att fotografera en bild varje dag i ett helt år och lägga upp den på en blogg. Den hittar ni HÄR. Och ni som klickade er in på bloggen ser ju att jag klarade av ett helt år!
Det är jag väldigt stolt över!

Nu över till bilderna nedan.
På nyår fotade jag fyrverkerier och ett par veckor senare åkte jag till ett snötäckt Orust.
Jag fotade blommor hemma i vardagsrummet och fick en fin Polaroidkamera av min storebror och hans fru.
Det blev vår väldigt snabbt och min kompis Natalie stod modell åt mig ett par gånger. I slutet av 2009 köpte jag ett makroobjektiv och nu när blommorna och nyckelpigorna dök upp på våren använde jag det mycket!

Timo Räisänen spelade i Malmö och jag gick dit med min snälla vän Louise och han var fantastiskt bra som vanligt! Den 1 maj gick Fredrik och jag på vår första fotopromenad tillsammans och det kan ni läsa mer om HÄR. Den söta lilla flickan bredvid Fredrik är Alma, som nu växt till sig och blivit en riktig busunge. Maj bjöd även på många fina blommor och härliga promenader i vårluften med Fredrik.
Det var bilder från januari till maj 2010.
Eftersom jag fotade så himla mycket det året så delar jag upp det i två inlägg för att det inte ska bli för mycket.
Men jag lovar att det kommer massor av fina bilder från resten av 2010.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt