Onsdagen den 13:e

Upplagd av Linda
Det är alltså onsdag idag och jag har träffat ett par kompisar från gymnasiet. Vi hade inte träffats på ganska länge. Senast vi träffades var nog när vi slutade 3an på gymnasiet. Vi åkte hem till Louise för att färga håret på Nicole, det blev rött! Där hemma väntade en liten hund som var så söt så. Vi snackade länge och hade roligt! På bilden där nere i mitten ser ni Nicole iförd färga-håret-kläder, en tröja vi fick första året på gymnasiet!
Och nej, detta är ingen modeblogg, jag kände bara för att ta lite bilder på mina kläder idag och på två armband som jag har gjort själv!
Imorgon ska jag baka och träffa Jessica igen, en sista gång innan hon tar studenten och sedan åker långt upp i landet för att sommarjobba hela sommaren.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt