Kubb, jordgubbstårta och en nyfiken hund

Upplagd av Linda
I onsdags åkte jag och Fredrik och min familj till min pappas kusin. Vi skulle äta god mat och träffa släktingar vi inte träffas så ofta.
När vi kom dit fick vi en välkomna hit-drink som var en jättegod smoothie (sååååååå gott!!). Sen spelade vi kubb, väldigt många omgångar. Vi bytte lag lite då och då, så jag tror att alla fick vinna minst en gång.
Där fanns en väldigt söt hund vid namn Nova.
Vi blev bjudna på grillat kött och potatissallad (såååååå gott!!). På bordet stod nyplockade blommor.
I trädgården hittade jag en humla.
Och Nova var supersöt och nyfiken.
Till efterrätt fick vi jordgubbstårta och vaniljglass med jordgubbar. Jag tog glass med jorgubbar och tårtan på bilden är Fredriks.
När kvällen blev sen vinkade vi hejdå och körde hemåt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt