Vecka 31

Upplagd av Linda
Ny vecka, snart också ny månad och skol-starten närmar sig. Jag är lite slö om dagarna och fotar inte särskilt mycket.
Vädret växlar mellan sol och regn. Just nu sitter jag och äter tre olika sorters melon och vaniljglass och kollar på tv.
Den här veckan tänker jag bland annat busa med mina brorsbarn, försöka sy klart min kjol, cykla ett par rundor på lite olika håll i Malmö och eventuellt gå på loppis eftersom det inte blev av lördags. Jag hoppas så klart att det blir några rundor med kameran också, jag är speciellt sugen på att fota mer i motljus på kvällarna. Oh, just det! Jag ska ge mig på att måla mina naglar i något fint mönster också.
Blir jag nöjd kanske jag tar en bild och visar er.
Nu säger vi hej då och god natt för idag så får vi se vad jag har att berätta nästa gång jag skriver!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt