Fotosidan skrev om vår turistblogg

Upplagd av Linda
Några gånger har jag nog berättat om en annan blogg jag har tillsammans med Fredrik? Har jag inte det så läs vidare här!!! För två år sedan började vi fota oss själva på olika ställen. Vi tyckte det var roligt och fortsatte och gjorde en blogg. Everyday Tourists heter den och ni hittar den HÄR! Vi lägger upp minst en bild i månaden, ibland fler.
Nu är det så att Fotosidan.se har skrivit en liten artikel, eller vad man vill kalla det, om vår blogg!!! Hur otroligt och fantastiskt roligt är inte det! Vi är överlyckliga och glada och andra ord som kan beskriva oss just nu! Artikeln finns på startsidan på Fotosidan men ni kan även hitta den här via direktlänken!!

Så under tiden som ni läser artikeln och tittar på bilderna så ska jag fixa till bilder från ytterligare två utflykter! Jag har varit i soliga Köpenhamn och ännu soligare Helsingborg! Så ni får stå ut med ännu fler utflyktsbilder under dagarna som kommer.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt