Lördagen

Upplagd av Linda
Lördagen började väldigt lugnt med god frukost och inget stressande. När alla var klara satte vi oss i bilen och körde iväg. Och när jag säger vi menar jag: Fredriks familj, Fredrik och jag. Första stoppet var Sireköpinge.
Där fanns ett litet kafé med hästar på bakgården.
Vi satt inne för att slippa alla flugor ute. Där fanns det fina lampor i taket.
De hade väldigt goda kakor och alla var nöjda och glada.
Vi gick en runda i deras loppis-pryl-affär. Det här är en lampa.
De hade en discokula i taket.
Och fina fotografier på väggarna.
Sen blev det dags att köra vidare.
I bilen var jag glad.
Vi hamnade i Ramlösa brunnspark.
 Min Fredrik! ♥ ♥
Vi blev hungriga av att gå runt i parken, så vi körde till Helsingborg och åt god middag.
Innan vi for hemåt gick vi en sväng i Helsingborg i kvällssolen.
Efter många timmars promenerande var vi trötta i benen och satte oss i bilen och åkte hem. Det var en bra lördag och imorgon kommer ett litet inlägg om hur min söndag såg ut.
Åh, jag älskar när det händer mycket och jag har mycket att visa för er. Men jag håller på lite bilder så att det inte tar slut allt för snabbt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt