Ojsan hoppsan

Upplagd av Linda
Här har det minsann inte hänt mycket de senaste dagarna. Och det finns nog egentligen ingen speciell anledning till det. Jag har inte haft något att berätta och inte heller några nya bilder att visa. Istället för att uppdatera här så har jag träffat Nicole igen och kört några rundor kring havet med henne. Jag har snickrat ihop en ny välkommen till vårt hus-skylt att sätta vid grinden, den kan jag visa när pappa har spikat upp den. Och så har jag kramat Fredrik jättemycket. Han har varit ledig i två dagar, så vi har mest bara varit och spelat tv-spel. Han är ledig hela helgen också så vi ska (förhoppningsvis) på en mysig utflykt eller två och då kommer jag ha fina bilder att visa!
Tills dess säger nyckelpigan och jag god natt och kram!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt