Bröllopsfotografering

Upplagd av Linda
Det ekar lite här inne, jag vet. Men jag har ju precis börjat skolan och vi har redan en hel del saker att göra. Så det finns inte så mycket roligt att berätta. Förutom att jag kan berätta att jag klarade omtentan jag gjorde för ett par veckor sedan! WOHO!!!

Nu till något ännu roligare!!! I somras fick jag frågan att fotografera ett bröllop. Igår var det dags. Jag tog Fredrik i handen och kameran i väskan och åkte iväg och var borta hela dagen. Det var väldigt roligt och vi hade bra väder hela dagen, det vill säga inget regn.
Jag vet ännu inte hur mycket brudparet vill att jag ska visa, men jag ska fråga så fort jag får tillfälle.
Men en liten bild kan jag bjuda på så länge! Nu har jag många bilder att fixa och samtidigt mycket skolarbete! Men att fixa bilder är roligt och jag är så nöjd med många av bilderna! Så jag hoppas att jag får visa mer! Tills dess får vi hoppas att det händer något annat skoj som jag kan dela med mig av!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt