Vår semester - del 1

Upplagd av Linda
Nu ska ni få se på bilder! Jag ska lägga upp massvis med bilder från den lilla semester jag var på med Fredrik förra veckan. Vi åkte ju som sagt dit på tisdagen efter min tenta, så när vi kom fram till Spjälkö i Blekinge var det mörkt. Så då tog jag inga bilder. Vi fixade mat, bäddade sängen och kröp ner och tittade på film istället. Spjälkö ligger ca 15 minuters bilresa från Ronneby och det är så himla fint där! Vi bodde i min pappas kusiners stuga. Den är väldigt gammal och det är så himla mysigt att vara där, helt utan internet.
På onsdagsmorgonen satte vi klockan på 05.31 och Fredrik tittade ut och konstaterade att det var en utmärkt morgon för dimma. Vi klev upp från sängen, klädde på oss regnkläder och gick ut.
Vi gick till ett fält. Där fanns dimma. Den svävade över marken och luften var kylig. Vi hörde inte ett ljud förutom våra egna andetag.
Åh, jag älskar att hålla Fredrik i handen och gå omkring i dimman.
Så här såg det ut.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt