Vecka 1

Upplagd av Linda
Nu är det dags att avslöja överraskningen som jag pratade om i slutet av förra året! Jag ska göra en liten utmaning mot mig själv eller vad man ska säga. Under 2012 hade Fredrik något på sin blogg som han kallade Veckans Bild. Varje söndag publicerade han den bästa bilden han tagit under veckan som gått. Jag tyckte det var roligt och nu ska jag härma honom lite. Jag har frågat honom och han tycker det är jätteokej och ska hjälpa mig att komma ihåg att lägga upp en bild varje söndag! :) Och självklart kommer jag att fortsätta publicera fotografier och pyssel som vanligt.
Så det tänkte jag göra nu, under hela 2013. Och här kommer första bilden från vecka nummer 1! Nu hejar ni på mig, va?
Kommentera mycket och skriv fina saker ni vill att jag ska visa och berätta om! 2013 kommer bli fint.
Den här bilden tog jag igår morse. Solen hade precis gått upp och sken så fint i vår trädgård. Jag har verkligen saknat att fotografera blommor och andra fina saker i motljus! Jag ser fram emot våren och alla blommor som kommer till liv då!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt