Kossor och höga träd

Upplagd av Linda
Så här såg det ut när Fredrik och jag körde en runda igår!
Vi var så här glada över att vara lediga och att det var sol ute och att vi körde på miniutflykt!
Vi körde till ett ställe som var lite fint men vi kände inte för att stanna där så vi körde vidare till ett annat ställe där vi stannade på en liten väg. Där fanns höga träd.
Fredrik hade tagit med ett objektiv från jobbet till mig. VIDVINKEEEEEL! :D
Jag tittade ner.
Sen tittade jag fram och såg en mörk skog med en liten fläck ljus!
Sen körde vi vidare och hittade kossor! Först stod de så här långt bort.
Men jag kallade på dem och efter några minuter kom de fram till mig! Glad Linda!!!
Sen körde vi hem och lagade mat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt