Vecka 20

Upplagd av Linda
Det blev lite glest med inlägg denna veckan. Men jag har inte legat på latsidan alls! Nej tvärtom har jag haft mycket att göra. Men bara roliga saker! I söndags förra veckan åkte jag och Fredrik till Stockholm som ni vet. Så måndag, tisdag och onsdag spenderade vi i huvudstaden. Mer om de dagarna kommer när jag har fixat alla bilder.

I torsdags var jag i skolan några timmar och i fredags tog jag det lugnt. I går följde jag med mamma när hon skulle handla lite blommor. Vi köpte nya blommor till farmor och farfars grav och planterade dem där sen. Det blev så fint och somrigt. Igår kväll åkte vi till min morfar i Veberöd för att träffa släkten på mammas sida. Vi åt jättegod mat och busade jättemycket med mina små kusiner. Fredrik fick i uppdrag att ta lite fina familjefoto på oss allihopa och de blev sååå himla fina i kvällsljuset!
Idag har jag och Fredrik redigerat lite av hans bilder från Stockholm (okej, han redigerade och jag tittade på) och min mormor och min storebrors fru och barn kom på middag på kvällen.

Det var svårt att välja veckans bild idag eftersom jag har jättemånga bilder från Stockholm! Men jag lyckades till slut välja en och det blev på en clownfisk från Fjärilshuset som vi besökte i tisdags på vår tre-årsdag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt