Lördagen - värme, skattjakt och havet

Upplagd av Linda
Nu tänkte jag att vi skulle titta på hur min helg har sett ut i två olika inlägg. Igår, lördags, var en väldigt varm dag så Fredrik och jag ville passa på att vara ute i solen och njuta. Vi hoppade upp på cyklarna och cyklade till havet.
Vi hade siktet inställt på att hitta en geocache. För er som inte vet vad det är så kan man läsa här!
Den skulle finnas vid den här lilla vita bron. Så vi letade och letade men kunde inte hitta den! Vi pausade en stund och åt lite salta kringlor och sedan gjorde vi ett försök till att hitta den och helt plötsligt hittade jag den! En liten liten burk med en papperslapp i där man ska skriva sitt namn och datum.
Vi skrev på lappen och sen cyklade vi vidare.
Vi cyklade till stranden där Fredriks mamma och lillasyster låg. Vi köpte glass med dem och passade på att vila lite.
Sen cyklade vi till Limhamns Torg och letade efter en annan geocache som jag hittade efter bara ett par minuter!
Sen var vi alldeles trötta och varma så vi cyklade hem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt