Kärlek på avstånd

Upplagd av Linda
Jag har ju helt glömt att visa vad jag gav till våra vänner i Växjö som gå-bort-present!
Sofia och Rikard lärde känna varandra via en sida på internet och de bodde i vars en stad ganska långt ifrån varandra. De träffades till slut och blev kära. Rikard flyttade då från Örebro till Växjö där Sofia bodde. Och i Växjö bor de ju så klart kvar än idag.
Jag ville göra något som visar att de kommer från två städer och kikade då på min favorit-inspirationsida Pinterest. Där kan man verkligen hitta allt. Och jag hittade till slut två saker som jag kombinerade. Kartor (som är så himla fina att pyssla med) och bokstäver.
Jag köpte två bokstäver på Pandudo Hobby och en kartbok i en loppisbutik. Lite lim, lack och papper och sen såg det ut så här!
Jag blev väldigt nöjd och Sofia och Rikard blev superglada!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt