Vecka 38

Upplagd av Linda
I veckan har jag fotograferat en motorcykel till en jääääättestor banner jag ska göra till min storebrors jobb. Jag har också varit med min brorsdotter i stallet när hon skulle rida. Jag är rädd för hästar men det gick bra ändå. Jag har gjort en drömfångare av saker jag har plockat utomhus och glittertråd. Tänkte visa den en dag, har inte bestämt mig för om den är klar eller inte. Och i helgen har Fredrik och jag spelat tv-spel och ätit chips. Det var gott. Imorgon är det en vecka tills jag fyller år!
Igår gick Fredrik och jag upp samtidigt som solen och fotograferade dimma och spidelnät. Det blev inte alls lika mycket dimma som förra veckan när jag fotograferade själv men det var ändå fint. Här är den bilden som jag tycker blev finast.

1 kommentar:

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt