Strandpromenad och vårväder

Upplagd av Linda
Igår var det fredagen den 13 januari och Fredrik och jag bestämde oss för att åka på en liten utflykt till Kämpinge.
 Det blåste jättemycket hemma, men vi hoppades att det skulle vara lä på stranden. Vilket det också var!
 Vi promenerade längs stranden och njöt av solen. Det kändes nästan som vår i mellan åt.
 Efter en stund satte vi oss ner och plockade fram vår picknick, varm choklad och lussebullar!
 När vi var varma i magen och vi hade njutit lite till i solen fortsatte vi strosa längs stranden.
 Vi hittade fina saker att titta på och jag fick äntligen fotografera något som liknade blommor.
 Nu längtar jag jättemycket till den riktiga våren och alla färgglada blommor som kommer fram då.
 En stor fjäder låg och gömde sig i en buske.
 Det var jättemysigt att gå och hålla Fredrik i handen och sparka lite i sanden.
 När vi kom hem hittade jag en snödroppe i Fredriks trädgård.
 Där hittade jag också en fin pärlhyacint som kommit upp lite tidigt.
Ikväll ska Fredrik och jag gå på restaurang och sedan på bio. För idag har vi varit tillsammans i 20 månader.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt