Frost och dimma, fast mest dimma - del 3

Upplagd av Linda
Jag fortsätter med bilderna från måndagens fotorunda i Västra Hamnen.
Jag missade bussen med ca 10 sekunder när jag skulle åka hem, så jag bestämde mig för att gå en liten sväng till havet.
I vanliga fall brukar man kunna se väldigt långt när man står där och titta ut över vattnet, Öresundsbron brukar stå där så stiligt, och är det fint väder kan man se Danmark. Inget av detta gick att se den dagen. Det jag såg var en vit vägg av dimma och ett vitt ljus som bländade mig. Jag blev helt tagen av hur otroligt fint det var och hade gärna haft Fredrik vid min sida, men tyvärr var han på sin praktik.

Jag tänkte på vilken tur jag hade! Vilken tur att det var frost ute på morgonen och vilken tur att jag plockade med mig kameran när jag åkte till skolan! Vilken tur att jag missade bussen och vilken tur att jag bestämde mig för att gå till havet!
Jag hoppas att ni gillar bilderna lika mycket som jag själv gör! Jag är jättenöjd med dessa och det kommer fler bilder inom några dagar, som jag tycker är lika fina! Nu ska jag förbereda mig inför nattens sömn, för att orka med morgondagens föreläsning och grupparbete.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt