En helt vanlig måndag

Upplagd av Linda
I morse åkte jag till skolan vid 8-tiden. Jag skulle skriva ut lite saker till redovisningen jag skulle ha klockan 10. Allt blev jättefint och jag klippte och klistrade lite också. Pyssel blir mer och mer mig grej och det är jätteroligt att prova nya saker!

Redovisningen gick bra och strax efter att vi hade slutat så fick jag reda på resultatet på den muntliga tentan jag tjatat så mycket om!
Och gissa vad!? Jag fick GODKÄNT! Jag blev så himla glad och stolt över mig själv, att jag just precis nu äter en glassbåt för att fira!

Något som inte är lika kul är att jag samtidigt också skriver en reflektion. Det är riktigt tråkigt, men det måste göras.
Så nu ska jag skynda mig att bli klar så att jag kan göra ingenting resten av kvällen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt