En kärleksutflykt

Upplagd av Linda
Som ni kanske har läst så firade jag och Fredrik 2 år tillsammans den 14 maj.
Vi åkte på en mysig utflykt till Åhus och på vägen dit såg vi hästar i ett gult hav.
Vi gick en runda i byn och Fredrik var glad.
Vi såg små söta hus och rosa träd.
När vi hade sett byn körde vi till en strand.
Där blåste det mycket och de gula blommorna flög runt i luften. Tur att de satt fast i marken, annars hade de nog lyft.
Vid stranden fanns det också höga träd och små stugor. Och en liten Fredrik.
Fredriks familj hade en stuga i Åhus i många år (som de nu har sålt), så Fredrik har varit där ofta. Han visade mig skogen där stugan låg.
Där låg även en annan strand som vi besökte. Där blåste också jättemycket!
Men det var jättefint ändå.
Fredrik tog massor av bilder på mig hela tiden!
Så jag fotade honom också!
Sanden var mjuk och ljus.
Visste ni att det finns kottar i skogen?
Vi fikade i bilen vid stranden. Vi hade goda baguetter och saft!
Med mätta magar påbörjade vi vår resa hemåt igen.
Vi körde på små landsvägar och hittade en liten parkering med stora gula fält runt om.
Där stannade vi och fotograferade lite, och tog en turistbild! Kolla här!
Vi gick runt på fältet och pussades lite.
Sedan satte vi oss i bilen och körde hemåt. Det var så mysigt att sitta i bilen med Fredrik att jag inte tog fler bilder.
Jag bara myste och njöt av att jag har den bästaste pojvkvännen i världen. Jag älskar honom.
De här bilderna är tagna lite när som helst under utflykten. Men de fick hamna längst ner för att de är så fina och förtjänar att bli tittade på en extra stund. Fredrik är min bästa vän.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt