Tentafredag

Upplagd av Linda
Japp, då var vi här. Fredag idag. Det betyder att jag klockan 14.10 befinner mig i ett litet rum i skolan för att göra en muntlig tenta. Ush, jag vill inte alls detta. Jag känner mig inte alls redo.
Har jag verkligen förstått allt? Kan jag allt som jag behöver veta? Vad kommer de fråga? Får jag de svåraste frågorna?

Just nu sitter jag och pluggar en sista gång innan det är dags att gå ut till bussen och åka till skolan. Provet tar "bara" en timme och sen är jag klar! Med denna tentan iaf, jag har en del uppgifter och en annan tenta att göra innan jag får säga att jag har sommarlov.
Jag tror att jag stannar till i en skoaffär och belönar mig själv med ett par skor när tentan är klar! Jag behöver faktiskt ett par nya skor, ett par sommarskor, så jag får faktiskt köpa det.

Ni kanske vill önska mig lycka till? Jag kommer behöva det.
Bilden tog jag när jag var i bokskogen i söndags med Fredrik och hans familj.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt