Busiga barn och pannkakor

Upplagd av Linda
Igår var det den 20 juni och jag hade namnsdag!
Fredrik, jag och min lillebror åkte hem till min storebror för att passa hans två barn en stund på kvällen.
Vissa av oss spelade Wii.
Alma fick två armband av mig. Hon blev väldigt glad och tyckte de var superfina.
Vi tittade på när de andra spelade.
Sen gick vi ut i trädgården. Där hittade jag små bollar i ett träd.
Alma hoppade på studsmattan.
Och jag låg på studsmattan när hon hade hoppat färdigt.
Det blev dags för middag. Alma och jag började laga mat.
Det blev pannkakor! Mums!
Sen var det dags för de små barnen att krypa ner i sängarna och storebror kom hem till sina barn så vi körde hem och somnade vi också.

Idag hade jag påbörjat två små projekt inte riktigt är klara. Ni kommer få se vad det är för något så fort det är klart! Nu ska jag fortsätta kolla på tv och imorgon är det midsommar och våra vänner kommer på middag och jag ska plocka blommor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt