Skolavslutning

Upplagd av Linda
Nu är det den 1 juni och skolan är slut för den här terminen. Jag har gått 1 av 3 år på utbildningen.
Jag har alltså sommarlov (fast egentligen inte, jag har ett par uppgifter kvar att göra innan jag ger mig själv sommarlov, men vi säger att jag har det nu så blir jag gladare) och idag skulle vi ha lite skolavslutning fast inte som vanlig skolavslutning. Det finns ju inte när man går på högskolan. Men jag åkte till skolan och vi hade lite utställning med våra grafisk profiler och loggor som vi har gjort i kursen Grafisk Design.

Jag hade med mig kameran och tog lite bilder och här får ni en liten bild på hur min logga och mina saker ser ut!
Jag blev väldigt nöjd med min logga (som är samma som på turistbloggen) och allt blev väldigt mycket Linda!

Om ungefär en halv timme ska jag och familjen iväg på en examensfest och jag får en anledning att ha min långklänning och skorna jag hade på min student åker på! En kompis till familjen har gått klart sin utbildning och är nu en riktig sjuksköterska! Grattis till Sanna! :)
Jag har fått i uppdrag att fotografera under kvällen. Så vi får se hur det går. Nu måste jag gå och byta om!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt