Studenten 4 juni 2010

Upplagd av Linda
Idag är det två (2!!!) år sedan jag tog studenten!!! Jag kan inte riktigt förstå vart de två åren har tagit vägen. Tiden har gått fort och det har hänt mycket sedan studenten.
Jag har praktiserat på en förskola och på ett kontor. Jag har fått en bild publicerad på en trycksak som inte var min egen. Jag har varit på massvis med utflykter med Fredrik. Jag har förlorat min farfar i dum, dum, jättedum cancer. Jag har läst Engelska B på komvux. Jag sökte till högskolan och kom in! Jag har skrivit mina första tentor någonsin. Jag har gått klart ett år på högskolan. Jag har fått ett gäng nya, fina vänner. jag har fyll 20 år och handlat på Systembolaget.

Jag kan skriva lika många och ännu fler saker som har hänt, men jag kan inte komma på fler just nu. Och eftersom det var så fint och roligt att ta studenten tänkte jag visa lite bilder från den dagen. Det var 23 grader varmt och solen sken hela dagen.
Mamma hade sytt min klänning och jag kände mig så fin.
Jag har tagit några av bilderna, de andra har min storebror och min kompis tagit!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt