Ett annat land

Upplagd av Linda
I tisdags, den 14 augusti, åkte jag med Fredrik, hans mamma och hans lillasyster till Köpenhamn.
Vi gick omkring i sommarvärmen och tittade på allt fint.
Vi såg turister med fina parasoll.
Och hittade Fredriks alldeles egna gata.
Jag tycker att alla dörrar ska se ut så här. Då hade människor blivit gladare tror jag.
Överallt fanns det små fina hus.
Jag hade en ny klänning som jag aldrig använt förr. Den är färgglad.
Vi åt jättegod (men lite suddig) glass!
När vi hade gått i flera timmar och ätit god mat och glass var vi väldigt trötta och tog tåget hem igen.
Det var en alldeles lagom utflykt till ett annat land som ligger 30 minuter bort. Det är fint att kunna åka utomlands över dagen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt