Plugga, pausa, städa, pausa

Upplagd av Linda
Jag ska skriva en tenta på tisdag, så jag pluggar för att för en gång skull klara den! Det här är tredje gången jag försöker mig på just den här tentan. Det är verkligen inte kul. Så jag städar lite i mellan åt och äter lite och pausar lite.
Det känns lite som den där låten - Dansa, pausa, dansa, pausa. Fast här är det istället - plugga, pausa, städa, pausa.
Dessutom regnar det ute. Vilket gör att det känns lite lättare att sitta inne och göra tråkiga, men nödvändiga, saker. Idag är också sista dagen för Fredrik på hans sommarjobb! Woho säger jag! Vi hinner umgås och gosa och kramas en hel vecka innan jag börjar skolan, den 3 september. Det ska bli så mysigt att ha en hel vecka för oss själva. Vad vi ska hitta på då, det får ni se när veckan är över! Det blir en hemlighet tills dess.

Nu ska jag städa klart och sen sätta mig och plugga lite till. Jag har inte fotat på några dagar så jag lägger upp en bild som jag tog den 9 september förra året. Den passar in här eftersom det regnar idag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt