Vår semester - del 3

Upplagd av Linda
Då har vi kommit tredje och sista delen med bilder från min och Fredriks semester. På torsdagen hade vi bestämt att vi skulle köra till Karlskrona och gå runt i staden och titta på fina saker. På vägen dit började det regna, och det slutade inte regna på hela tiden vi var där. Så istället för att titta på fina gator och fota söta små hus gick vi runt i affärer och handlade kläder. Men det var mysigt ändå och vi åt god lunch och jag tog inte en enda bild den dagen. Så vi går direkt till fredagen.
På fredagen var det mulet och regnet hängde i luften, men det blev uppehåll hela dagen. Vi tog det mest lungt och gick en lång runda i skogen och fotade allt med droppar på.
Den allra sista bilden i inlägget är från lördagen när vi bara packade ihop alla våra saker och körde hem till stora Malmö igen.
Det var den underbara semestern och den regniga sommaren. Nu är den över och det är höst. Som nog är min favoritårstid, i alla fall delad etta med våren. Jag fyller år om några veckor! Och det ska bli mer pysslade, för även om jag inte har visat så mycket pyssel på sistone så har jag definitivt inte slutat med det. Tvärt om! Jag har hittat ännu roligare saker att göra och jag längtar tills jag får utveckla det och göra ännu mer! Men mer om det en annan dag när jag faktiskt kan visa er vad jag har gjort.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt