Första besöket på Emporia

Upplagd av Linda
Idag öppnade ett nytt köpcenter i Malmö. Det heter Emporia och ligger ca 10 minuter cykelväg hemifrån mig. Alltså väldigt nära. Jag har längtat så mycket efter att få se hur det ser ut där inne och nu när jag har varit där så kan jag säga att det verkligen är så coolt som man tror! Snygga färger, arkitekturen liknar inget annat i Malmö och det är bara så coolt! Jag och Fredrik åkte dit idag och gick en runda där inne. På ca 1,5 timme hann vi gå vilse ett par gånger och bli genomsvettiga eftersom det var varmt och mycket folk. Jag längtar redan tillbaka! Jag hade kameran med mig och tog lite bilder. Jag visar några nu och några imorgon. Okej? Då får ni ju längta lite ;)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt