Fredagsysslor

Upplagd av Linda
Att det är fredag idag har väl ingen missat? Jag är ledig idag så det känns mest som lördag eller något annat. Idag gör jag sånt jag tycker är kul! Jag pysslar och lyssnar på musik och tar det lungt. Jag ska slå in lite julklappar som jag redan har köpt. Och jag har äntligen fotograferat en beskrivning på hur man gör makrame armband!!! Det som jag har lovat så länge. Men jag ska pilla lite mer med text och så innan jag publicerar den. Så ni får vänta ett par dagar till. Senast söndag lovar jag att den är publicerad! Här är en bild på armbandet som jag gjorde till beskrivningen.
Annars kan jag berätta att det var den 22 november igår. Vilket innebär att jag har haft mitt körkort i 2 år och är numera fri från prövotiden! Woho säger vi på det! Nu ska jag återgå till att fixa beskrivningen och äta lunch och annat kul!
Glöm inte att titta in här under helgen för att se om beskrivningen kommit upp!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt