Personliga halsband

Upplagd av Linda
För ett tag sedan visade jag halsband jag hade gjort till mina kusiner. Nu har julafton passerat och jag kan visa ännu fler halsband jag har gjort eftersom de är utdelade till personerna som skulle få dem i julklapp.

Det här halsbandet var till min mamma. Där står mitt och min lillebrors namn och hänger ett litet hjärta.

Det andra halsbandet var till Fredriks lillasyster Louise. Hon fotograferar lika mycket som jag och Fredrik så vi tyckte att det passade att hänga en liten kamera på halsbandet.

Det här fina fick Fredriks mormor. Där hade jag stansat namnen på hennes fyra barnbarn och hängt ett litet hjärta.

Det sista halsbandet fick Fredriks mamma. Hon fick ett hjärta med "mamma" stansat och två bokstäver för hennes två barn.
Hon fick en annan slags rem än de andra.
Alla halsband var verkligen uppskattade och jag är så himla nöjd med dem. Nu vill jag bara gör fler och fler!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt