Armband i regnbågens färger

Upplagd av Linda
Jag gjorde inte bara halsband som blev julklappar. Jag gjorde även en hög med makramé-armband i olika färger till några släktingar.
Alla fick ett armband i den färgen de gillar mest och det blev mycket lyckat!
Jag gjorde två armband till som jag glömde att fotografera men de såg likadana ut men i andra färger.
Jag fick inspiration av Ani till att fläta in en tråd i ett armband och det var klurigt att lista ut hur hon hade gjort men jag lyckades ganska bra tycker jag. Hoppas att du inte tycker att jag stal din idé nu, Ani!
Det här armbandet gjorde jag till min vän Sofia i Växjö. Vi har träffats allt för lite men det ska nog snart bli ändring på det. Jag stansade hennes initial tillsammans med hennes fästman Rikards och hon blev superglad!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt