Vecka 6

Upplagd av Linda
Den här veckan har mest handlat om mina föräldrar. De friade ju 25 år som gifta i onsdags! Jag ville ge dem något men visste inte vad.
Så jag kom istället på att vi kunde överraska dem med lite fest! Jag frågade mina bröder om det var en bra idé och vi bestämde att det var det. Jag ringde till släktingar och frågade om de ville komma och det ville de gärna. De ville gärna hjälpa till också. Vi fixade och donade och bestämde saker i smyg och mina föräldrar hade ingen aning. I går åkte de till Helsingborg för att bo på hotell en natt. Och idag när de kom hem var huset fullt av släktingar och god mat och kakor! De blev så glada och rörda och överraskade!
Därför blev veckans bild från idag! För det var det största som hände denna veckan. Det är en bild på kakbordet. Jag och Fredrik gjorde pannacotta och chokladbollar och kakor och det var gott! Jag dekorerade med små vimplar jag gjorde tidigare i veckan.

Jag får inte glömma att jag såg Johan Glans i går! Han var superrolig och jag skrattade tills magen värkte och kinderna var ömma!
Hoppas hoppas att han spelar in showen och visar den på tv eller något!

Veckan som kommer är mysig med alla hjärtans dag och kalas för min kusin till helgen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt