Årets första picknick

Upplagd av Linda
I lördags jobbade Fredrik till klockan 14. Då åkte han hem och hämtade bilen och sedan hämtade han mig. Jag hade med mig en liten väska med picknick och min kamera över axeln. Vi visste inte riktigt var vi ville köra, men vi styrde mot motorvägen och till slut hamnade vi i bokskogen i Torup. Vi började med att äta vår picknick som bestod av jättegoda baguetter jag hade gjort hemma. Och vi hade himla fin utsikt där vi satt på bänken i solen.
När vi hade ätit upp gick vi en liten runda. Vi hittade små djur.
Vi nöjt väldigt mycket av solen och den friska luften.
Jag böjde mig ner och hittade små små saker på marken. Åh vad jag har längtat efter att fotografera små små blommor och annat smått som kryper fram på våren.
Ljuset var såååå fint!
Snön glittrade så fint i solen och sen åkte vi hem och hade en lugn kväll med jättegod mat och glass!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt