Vårkänslor

Upplagd av Linda
I flera dagar har jag åkt förbi kyrkogården vid Gustav Adolfs torg med bussen och sett ett hav av blåa blommor.
Idag bestämde jag mig för att åka dit enbart för att fota allt det fina!
Jag började med att gå förbi det körsbärsträdet som brukar blomma först av alla i stan. Och äntligen blommar det! Det är visserligen bara ett par små blommor, men ändå! Det blommar!!!
Så här fina är blommorna!
Jag fortsatte in på kyrkogården och hittade blåa blommor.
Så här såg det ut! Helt magiskt vackert.
Jag satte mig ner och hittade en nyckelpiga på en blomma.
När jag hade fotat klart gick jag till Fredriks jobb och väntade en stund innan han slutade för dagen. Då gick vi tillbaka till kyrkogården för att Fredrik också ville fota fina blommor! Vi gick en runda där och myste och fotograferade lite till innan vi åkte hem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt