Vecka 14

Upplagd av Linda
Då har veckan 14 passerat och en ny månad har börjat! Jag har mest gjort det vanliga. Förutom i fredags då mamma och jag storstädade HELA mitt rum. Verkligen överallt. Det var jobbigt. Men nu kan jag se mitt golv och använda mitt skrivbord igen! Igår var jag på kalas hos mina små kusiner och vi åt smörgåstårta och byggde en tågbana.
Idag har jag och Fredrik varit på Dunkers kulturhus i Helsingborg tillsammans med hans föräldrar. Vi såg en utställning med Nick Brandts fotografier på elefanter och andra djur i Afrika. Alla borde åka och se utställningen. Där fanns så otroligt fina bilder och jag vill också åka till Afrika och se de vilda djuren innan de dör ut.
Här är en bild från när jag kröp omkring i en rabatt och fotade blommor!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt