Vecka 29

Upplagd av Linda
Jag minns knappt vad jag har gjort i veckan. Måste gnugga tankeknölarna lite.
Hmm... Jag har cyklat en massa. Till stan med mamma, till stan med Fredriks mamma och lillasyster, ätit på restaurang och igår stannade jag kvar på Fredrik jobb efter stängning för att hjälpa honom att fotografera lite produktbilder. Och när vi hade fotat klart igår köpte vi Subway-mackor och cyklade till Pildammsparken för att se ett gäng komiker uppträda, bland annat Jesper Rönndahl! Han är verkligen superrolig och vi skrattade så mycket att vi knappt fick luft.
Och just det! Jag och Fredrik fotograferade ju Carolina och hennes pojkvän på stranden.
Veckans bild blir faktiskt på dem två eftersom jag inte har fotat något annat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt