Vecka 36

Upplagd av Fredrik
Det roligaste som hänt denna veckan var helt klar när Fredrik och jag körde vars en Segway igår! För två år sedan fick jag presentkort på en upplevelse när jag fyllde år. Jag visste inte vad jag skulle välja för upplevelse men till slut kunde jag bestämma mig och då blev det en timmes Segway med Fredrik! Det var såååå himla kul och mycket lättare än jag trodde. Jag var livrädd första minuten när jag ställde mig på den och skulle köra själv. Men det gick över snabbt och sen vågade jag till och med köra ganska fort. Jag vill helt klart göra det igen!
Annars har jag faktiskt jobbat ett par dagar denna veckan! På Scandinavian Photo faktiskt, där Fredrik jobbar! Det går bra och jag lär mig mycket saker.
Nu är jag redo för en ny vecka där jag planerar att göra mycket saker och sitta mindre vid datorn! Håll tummarna att det blir så.
Veckans bild är från igår. Vi hade strålande väder. Det kändes som sista sommardagen, varmt och soligt på en Segway. Det kunde inte bli mycket bättre. Nu är jag faktiskt redo för hösten. För mjuka, stickade tröjor och min födelsedag om 22 dagar!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt