Vecka 37

Upplagd av Linda
Förra söndagen sa jag att jag skulle hitta på mycket under den kommande veckan. Och det tycker jag faktiskt att jag har gjort. Jag har pysslat ihop en superbra present till min brorsdotter som snart fyller år och börjat göra en sak som jag tror kommer bli fin! Jag har varit och shoppat lite med mamma och fotograferat lite makro i trädgården. Igår var vi på kalas hos mina kusiner och åt supergod mat. Och i fredags fotograferade jag, som ni redan vet, dimma på morgonen! Men här är i alla fall en av de finaste. Jag kunde knappt välja veckans bild men så tänkte jag att det inte gör något. Jag kan ju lägga upp de andra bilderna ändå, i ett annat inlägg! Så det kommer fler imorgon!!!
Nu ska jag krama Fredrik jättehårt och länge eftersom han har varit hos en kompis hela helgen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt