Vecka 43

Upplagd av Linda
Då var vi här igen. Söndag. Och ja jag vet att jag inte har uppdaterat något men jag har inte haft något kul att berätta. Har sökt praktikplatser och bråkat med arbetsförmedlingen som alltid lyckas överraska en med nya roliga (not!) regler. Igår jobbade jag på Scandinavian Photo där det var inventering. Idag körde Fredrik och jag en liten runda. Det var sol när vi bestämde oss för att köra iväg men det regnade lite när vi väl kom iväg. Men det hindrade oss inte speciellt mycket. Vi körde ut på landet på jakt efter fina saker och vi hittade detta trädet! Så därför får det bli veckans bild. Fotograferade lite annat som jag hoppas kunna lägga upp i veckan. 
Nu ska jag hämta en nötkrämpåse och mumsa på den och titta på How I Met Your Mother!

1 kommentar:

  1. En sådan fin bild! Den ser nästan overklig ut.

    SvaraRadera

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt