Frissan och långpromenad

Upplagd av Linda
Igår var jag som sagt hos frissan och hon klippte av ganska mycket hår! Det blev kort och härligt och jag är så nöjd! Har dock inte tagit någon bild på det än, får be Fredrik göra det imorgon. Här är i alla fall en bild på hur jag såg ut i lördags när vi var i stan. Titta på bilden några sekunder, blunda sen och tänk er mig med axellångt hår istället! Så ser jag ut nu! ;)
När jag var klar hos frissan gick jag en långpromenad in till stan och tittade i affärer, köpte ett nytt lila nagellack och en heliumballong till Fredrik. Sen gick jag till hans jobb där hans fotoutställning hänger från igår fram till maj ungefär. Han fick ballongen istället för en blomma. Det är ju hans första hela egna utställning så något fint skulle han ju ha.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt