Praktik, bil och 4 år

Upplagd av Linda
Här är tre bilder från Körsbärsdalen när vi var där för några veckor sedan.
Sedan dess har jag varit på Panduro varje vardag och jobbat hårt och lärt mig massor! Är verkligen superkul att vara där. Och så har Fredrik och jag firat fyra (4!!!) år tillsammans. Vi gick på restaurang och jag fick en liten minikamera av Fredrik som jag kan ha med mig till vardags eller på stan när jag inte orkar ta med den stora! :D Blev superglad! Han är verkligen bäst.
Och igår hämtade Fredrik och jag hem hans nyköpta bil! Han har köpt en svart liten Golf så i morgon ska vi iväg på premiärutflykten med bilen för att fira de fyra åren ännu mer eftersom vi båda jobbade på den riktiga dagen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt