Min nya kompis

Upplagd av Linda
Som ni alla kanske vet så gick min fina kamera sönder för lite mer än en månad sedan. Jag blev väldigt ledsen då.
Jag fick låna Fredriks gamla kamera och kunde på så sätt fotografera våren lite ändå.
Men det kändes lite konstigt och fel att inte ha min egen kamera.
MEN! Gissa vad som hände i fredags, den 27 april!?!?! JAG KÖPTE EN NY KAMERA!
Jag hade äntligen samlat tillräckligt med pengar på kontot, så Fredrik och jag tog bussen till fotoaffären
och jag köpte den, en Canon Eos 7D! Den har fått namnet LABAN!
Den är så himla fin och jag vet att vi kommer bli väldigt goda vänner. När vi kom hem från affären satte vi batteriet på laddning direkt och när det var klart tog jag den första bilden någonsin med den nya kameran.
Så här fin blev den! Ser ni någon likhet mellan den här och den (nästan) första bilden jag tog med min förra kamera? Kolla på den HÄR
Jag har redan tagit en hel del fina bilder med min nya kamera och jag ska lägga upp dem här så fort jag hinner! Och sen får vi inte glömma bort de gamla bilderna jag ska visa. Jag har ju bilder från 2009 och 2010 kvar som jag ska visa för er. Och jag kanske slänger in ett inlägg med bilder från 2011 också. Det är bara för er att hålla utkik! 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt