Hjärtnosen

Upplagd av Fredrik
Min moster och hennes familj har köpt en liten, vit och vääääldigt fluffig hund. Han är så otroligt mjuk och mysig och liten! Sa jag att han är mjuk? Och liten? Jag ville ta med honom hem! Och han fäller inget hår! Woho på det eftersom jag hade svart klänning idag när vi träffade honom. Jag vill i alla fall bara visa hur söt han är. Så. Nu har jag gjort det.

Jag har inte haft så mycket att berätta de senaste veckorna. Det har inte hänt så mycket mer än att Fredrik och jag firade 2.5 år tillsammans för ungefär en vecka sedan. Det var mysigt! Snart ska jag visa lite pyssel och sånt jag gjort! Och äntligen ska jag göra den där makramé-armband-beskrivningen som jag lovade för några månader sedan! Hej så länge!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt