Idag för ett år sedan

Upplagd av Linda
Jag satt och kollade igenom gamla inlägg här på bloggen och hittade ett jag skrev för exakt ett år sedan. Då blommade några körsbärsträd och det var sol och varmt och jag cyklade till stan med Fredrik. Så är det ju INTE i år på den här dagen. Jag var även utan kamera, då min stackars Canon Eos 40D gått sönder några dagar tidigare. Tänk att det redan är ett år sedan! Tiden går så himla fort. Jag minns att jag var så otroligt ledsen över att min kamera gått sönder. Jag trodde inte att jag skulle bli så påverkad av det, men det var ju en stor del av min vardag och mitt liv som jag inte längre kunde göra. Jag kände mig lite tom då.
Men som tur var dröjde det bara en månad innan jag kunde köpa en ny kamera! Då kände jag mig hel igen!
Här är ett par bilder från förra året på körsbärsträd och dess fina blommor!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt