Visste ni detta?

Upplagd av Linda
* Jag lämnar alltid 1-2 centimeter av en banan. Kan inte äta sista biten. Vet inte varför.

* Är nog lite beroende av lypsyl. Har ett i varje jacka, varje väska, några hemma på rummet och några hos Fredrik.

* Jag tycker inte om när mitt hår är blött och hänger ner i nacken och på ryggen. Trots detta simmade jag i en simklubb i väldigt många år när jag var yngre och jag älskar fortfarande att simma.
*Jag är jätterädd att bussen jag åker med ska välta i en snäv sväng eller rondell. Det finns ett par ställen i stan där bussen svänger där jag blir sjukt rädd att den ska välta. Det värsta är att jag inte kan undvika att åka där eftersom det är på väg till skolan.

*Jag har åkt Flum Ride inomhus! Jo, det är helt sant! När jag och familjen var i USA sommaren 2007, besökte vi Mall of America, som är USAs största shoppingcenter. Det är verkligen superstort och de har karuseller mitt i byggnaden! Så jag och mina bröder åkte Flum Ride bara för att kunna säga att vi åkt det inomhus! Det var såååå coolt!
Här är en bild från Mall of America. Där borta till höger där ser det ut som små berg låg Flum Ride!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt