Stockholm - onsdag

Upplagd av Linda
Och så blev det den sista dagen i Stockholm!
Vi började dagen som de andra dagarna med att äta frukost. Sen packade vi ihop alla våra saker och checkade ut. Vi åkte till Centralstationen och låste in våra väskor i ett skåp och sen gick vi ut på en shoppingrunda.
Jag provade massa klänningar i en butik och kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle köpa så vi gick och åt lunch så jag kunde fundera under tiden.
Vi hittade ett café som vår kompis tipsat oss om. Där var superfint!
Vi köpte baguetter med skagenröra som var supergoda.
Sen gick vi och tittade i fler affärer och jag köpte lite kläder och smink.
Vi hittade en jättefin gata med vita fluffiga träd.
Fredrik var väldigt söt under träden.
Vi blev sugna på fika och hittade ett mysigt café med jättegod fika. Här är min citroncheesecake.
Sen gick vi tillbaka till den första affären och jag provade fler klänningar och kunde till sist välja den här! Jag ska ha den på min lillebrors student så då kanske ni får se en bild när jag har klänningen på mig.
Klockan blev mycket och vi gick till Centralstationen och hämtade ut väskorna och gick till perrongen och väntade på tåget.
Tåget kom och vi åkte hem.
Det var en supermysig och härlig semester tillsammans med den bästa personen i världen. Nu ska vi samla nya krafter och spara ihop mer fickpengar till en ny semester! Om 28 dagar åker vi iväg igen! Då flyger vi utomlands!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt