Vintagemässa i Malmö

Upplagd av Linda
Som jag berättade var jag och min vän Emmy på Vintagemässa här i Malmö i lördags.
I lokalen fanns det discokulor och vimplar!
Vi började med att titta på alla fina kläder och saker som fanns där. Bland annat gamla bröllopsklänningar.
Ja, de hade ju dekorerat fint!
Ännu fler gamla bröllopsklänningar.
Det fanns mycket kläder till salu. Väldigt många fina klänningar som tyvärr var för dyra för min plånbok.
Vi lyssnade på när de invigde mässan lite smått sådär med att klippa band och så. En tjej med fin frisyr stod framför mig.
Här är Emmy!!!
Utsiktsbild på mässan.
Sen lyssnade vi på Elsa Billgrens föreläsning om vintage, klänningar och henne själv.
När hon pratat klart köpte jag hennes bok och hon signerade den. Emmy tog den här bilden på mig och Elsa! Jag var så sjukt glad att få träffa henne att jag log som en fåne, men det gör inget för jag var ju så glad!
Sen åkte vi hem superglada och nöjd med mässan!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt