Glass och en gammal vän

Upplagd av Linda
Klockan 13 skrev min vän Natalie (vi gick i samma klass på gymnasiet och har inte setts på väldigt länge!) på Facebook att hon skulle till Malmö själv. Då skrev jag att hon kunde komma hem till mig om hon ville. Vi pratade lite om vad vi skulle göra och det slutade med att vi bestämde att jag skulle åkta till stan och möta upp med henne där istället. Jag sprang in och duschade, sminkade och fixade mig och hoppade sedan på bussen. Klockan 14.40 träffades vi utanför H&M. Så det var snabba puckar.
Här väntar jag på bussen.
Här är mitt nya skal till min mobil. Det är genomskinligt så jag klipper helt enkelt till ett foto eller papper och klämmer fast mellan mobilen och skalet. Sen är det bara att byta när jag vill ha något nytt! Billigt och jättefint.
När jag träffat Natalie gick vi för att köpa glass.
Jag köpte mangosorbet och yoghurtglass med jordgubbssmak. Sen satte vi oss i en park.
Vi satt och pratade och åt vår glass ganska länge innan vi reste oss och gick iväg. Jag hittade vallmoar på vägen.
Vi tittade in i lite second hand affärer innan Natalie var tvungen att åka hem.
Då gick jag och köpte en present till en student och sen till bussen. Vid busshållplatsen var det så här fint.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Copyright 2016 ♡ Lila Pixlar - Linda Brandt